close
標題:

未夠16歲唔知係唔係有左!!家計會&母親的抉擇問題

發問:

其實我都唔知有冇but我呀妹8月10號黎m 8月23號同男朋友做之後就到依加都未黎m 但係佢9月11號同埋9月17/18號驗左用蔓秀蕾鈍 2次都係 但係2次都冇直到依加都黎m唔知點解驗到冇但係又未黎m!!1.有冇人可以提供下意見比我應該點做??係咪應該買多幾支驗下好??2.我想問如果去家計會落個b 係咪因為未夠16歲一定要通知家長架?(我呀妹唔比得家長知架..但我又唔想佢去黑市 點講家計會都安全d)3.假如未夠16歲 可唔可以要求家計會唔會通知家長?4.如果去母親的抉擇落b 會唔會要通知家長?有人叫我妹去母親的抉擇話母親的抉擇會保密... 顯示更多 其實我都唔知有冇 but我呀妹8月10號黎m 8月23號同男朋友做 之後就到依加都未黎m 但係佢9月11號同埋9月17/18號驗左 用蔓秀蕾鈍 2次都係 但係2次都冇 直到依加都黎m 唔知點解驗到冇但係又未黎m!! 1.有冇人可以提供下意見比我應該點做??係咪應該買多幾支驗下好?? 2.我想問如果去家計會落個b 係咪因為未夠16歲一定要通知家長架?(我呀妹唔比得家長知架..但我又唔想佢去黑市 點講家計會都安全d) 3.假如未夠16歲 可唔可以要求家計會唔會通知家長? 4.如果去母親的抉擇落b 會唔會要通知家長?有人叫我妹去母親的抉擇話母親的抉擇會保密 咁係咪姐係唔會話比家長知呀?? (雖然我上過佢地網 但係佢地多數都係見意我地通知家長 但係我真係唔得呀) 過來人or各位幫幫手丫 thx

最佳解答:

1.有冇人可以提供下意見比我應該點做??係咪應該買多幾支驗下好?? 你妹妹會唔會太緊張或荷爾蒙唔平衡~因為青春期女仔經期都唔會特別準~如果你驗唔到而又怕你可以等多3-5日再驗一次~唔一定買番果隻牌子呀麻~ 2.我想問如果去家計會落個b 係咪因為未夠16歲一定要通知家長架?(我呀妹唔比得家長知架..但我又唔想佢去黑市 點講家計會都安全d) 香港法律不論做咩手術而當事人未滿18歲~必須要家長簽名同意~如有警方知道未滿16歲就會由警司或警長決定起唔起訴男方底女方~如滿左16歲就會由女方家長決定~ 3.假如未夠16歲 可唔可以要求家計會唔會通知家長? 冇得要唔要求~因為係職員職責~ 4.如果去母親的抉擇落b 會唔會要通知家長?有人叫我妹去母親的抉擇話母親的抉擇會保密 咁係咪姐係唔會話比家長知呀?? (雖然我上過佢地網 但係佢地多數都係見意我地通知家長 但係我真係唔得呀) 母親的抉擇唔係幫人落bb呀!~母親的抉擇係幫有左bb既人可以安心養胎~多數係d未結婚既媽媽去暫宿呀~而不受其他人影響~未滿16歲或18歲一定要家長簽名先可入住~ 而母親的抉擇係會保密既意思係唔會將你妹妹資料向外公告~就算你妹妹入住後你妹妹d朋友打電詰去check就唔會講佢資料~呢d先叫保密~並不是唔通知家長就叫保密~ 唔明既可以add我 doraemon6628@hotmail.com

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

8月10號黎,即8月15-16黎完,23號做就應該無事.可能太緊張所以遲左幾日. 如果你真的要落左個bb的話,在家計會同母親的抉擇,就一定要通知家人的,因為未成年呀. 下次要小心d啦...
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()