close
標題:

14歲的銀狐(女),身體狀況問題!

發問:

我的小狗是銀狐女,今年14歲了,本身個樣好精伶,好精神,完全唔似咁老,只係因為肥而行路好慢,不過我今日赫見佢有兩隻門牙有少少鬆,我有以下問題: 1)一般年老狗的牙齒情況是怎樣?如幾歲開始掉牙? 2)眼睛情況?幾歲出現白內障?如何處理? 3)關節問題?如何減慢關節退化或疼痛? 4)如果佢的牙齒掉了,要如何處理?又應如何餵食? 多謝解答!我只想我的狗狗繼續健康快樂的生活!

最佳解答:

1.狗ge牙會係一岁半開始磨滅 1.5岁,下頜第一門始尖峰磨滅。 2.5岁,下頜第二門齿尖峰磨滅。 3.5岁,上頜第一門齿尖峰磨滅。 4.5岁,上頜第二門齿尖峰磨滅。 5岁,下頜第三門齿尖峰轻微磨损,同时下颌第一、第二門齿磨呈矩形。 6岁,下頜第三門齿尖峰磨灭,犬齿钝圆。 7岁,下頜第一門齿磨损至齿根部,磨损面呈纵椭圆形。 8岁,下頜第一門齿磨损向前方倾斜。 10岁,下頜第二及上颌第一門齿磨损面呈纵椭圆形。 16岁,門齿脱落,犬齿不全。 牙齒係因為吾健康先會脫落,除左洗牙,你可以日日用狗牙膏同佢刷牙, 同時因為佢14岁高令,可以補充番鈣質,堅固佢ge骨骼 2.隻隻狗吾一定老左都會有白內障,白內障是沒有辦法預防的,只能減低它的發生率或延緩, 好多原因可能造成白內障,已知常見的原因包括先天性、遺傳性、眼睛創傷、眼內發炎、代謝問題、老化、藥物或毒性物質等。雖然白內障係多重因子所造成,但其中遺傳因素、糖尿病同老化係最常見動物白內障ge原因。唯一ge解決方法就係做手術,但是要全身麻醉。 3.可以去買市上ge狗隻關節補給品,或者可以比佢食下雞軟骨,有軟骨素同葡萄糖胺,對關節好重要 4.牙掉左,冇事,喂食都吾影響,可以將狗糧整細d,方便佢食。 5.有可能,如受到強烈壯激

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()