close
標題:

我想問下有冇人知道飲完碘水之後眼突既機會有幾高呀?

發問:

聽人講話飲完碘水會有機會眼突, 但係又未聽過飲完既真係眼突~咁究竟個機會高唔高呢? 更新: 我都知有機會, 但係個機會高唔高呢?

最佳解答:

圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/43.gif ...視乎病者...你不必擔心==如有病不飲..雙眼更 突 圖片參考:http://hk.yimg.com/i/icon/16/43.gif 5分勿用肉酸

其他解答:

眼突的機會係有的。因為以下的個案可以看出。 資料原自http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006072701216 我也曾有甲亢,但我的眼睛較突,所以醫生不建議飲碘水,因為會令眼睛更突。(最後我做了手術,一了百了,依家條疤痕都唔見左 gum 滯,隻眼都唔突 lu)至於容易累,不是因為飲碘水,而是因為醫生一開始很難完全準確地計算碘的份量,為免要再飲多次碘水,醫生一般會用比計算份量高一點的碘。所以有些病人一開始飲完碘水會有甲狀腺過低的情況。若是這樣,大部分病人的身體都能慢慢作出調整,甲狀腺素漸漸回復正常。不過也有人到最後還是甲狀腺過低,以後要長期食甲狀腺素。不過甲狀腺素只是身體的一種 hormone,本身沒有副作用(若份量正確的話)。所以飲碘水後醫生一定會覆診覆得好密,要 keep 住 check 血液內的 TSH 和 Free T4 level。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()