標題:

50-55年齡做運動?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

漁家? 打球? 太極拳? 泰國游擊? 邊種運動最適合......身體無唎問題......只是肥肥地.

最佳解答:

其實好多運動可供選擇的,按照自己喜歡就可以了。不過無論你想玩乜,都應該先做帶氧運動提高身體的機能。當然,呢個年齡做運動要比後生仔女更謹慎,盡量選擇些無咁激烈的開始吧,例如:輕輕的踩單車,慢慢游水,緩步跑,太極。除非不嬲有做開運動,否則不建議一開始就做以下的帶氧運動:跑步,行山。呢 d 最好等自己體能強化後才做。 每星期 3 次,每次 30 分鐘或以上就得了。記得要 <輕輕的>,到底唔再年輕,心肺功能及骨骼強度會減低。當心肺機能回升後,可以選擇其他的運動了,不過仍然係以非劇烈,非撞擊性,不講求速度的為主。建議的運動:太極,羽毛球,跳舞,草地滾球,GOLF 等等。無論做乜野運動,都必須要做熱身,例如慢慢地做些伸展動作,隨意郁下手腳,緩步跑 10 分鐘等等,可大大減少受傷機會。 好重要的一樣野:如果已經好多年都無乜點做運動的話,咁未正式做運動前要先搵醫生做 body check 及徵詢醫生的意見。講到底,年齡大了,可能時有 d 隱患或慢性疾病自己都唔知的,一旦忽然做運動,有可能弄巧成拙,將 d 隱患引爆,可不是開玩笑的,我就聽過有人多年唔做運動,到五十幾忽然做返,而且做得好心急,結果中風了。

其他解答:
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()