標題:

會考試題購買點(屯門區)15point

發問:

我來年中四將會成為理科生... 想購買理科、電腦科和主科(中,英,數)的會考試題作準備 每科會從98年開始買起,大概10年份... 不知哪位高人可提供所有合用買點?感激萬分!>v< p.s是屯門區喔=〕 更新: 我的MSN:yeungshushen@hotmail.com

最佳解答:

其實除左市中心的商務之外, 華都商場地下有間叫做"合意"ge書店, 果度都有新&舊ge past paper 賣ga* P.S.華都商場下面有好多書店,但係要小心呀,因為有d 書店係賣二手書ge, 你如果要睇ge話, 最好去d 大d 規模 ge, 我上面果間就係比較好ge (因為我都有去買過)

其他解答:

hi~我係係屯門讀書ga 岩岩07考完ce~你有冇msn?!?可以傾下~|||||Tuen Mun Trend Plaza - G/F or Tuen Mun Waldorf Garden - 1/F|||||可以去屯門市廣場地下間商務, 應該有ga~ 冇嘅話可以問下D職員~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()