標題:

問路…尖沙咀美麗華大廈點去啊??急……

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

由牛頭角去尖沙咀美麗華大廈點去啊?? 搭港鐵係尖沙咀咩出口,出到去點行啊?? 除左搭港鐵,有咩車可以直接去架?? p.s 美麗華大廈10樓有間保險公司叫咩名啊?? 唔該~~

最佳解答:

如果想快的話,其實搭特快巴士線都唔錯 九巴路線13X號尖沙咀東←→寶達 空調巴士全程收費為$6.5 康寧道公園、樂華南邨、樂雅苑、牛頭角 巴士總站 、牛頭角道 牛頭角下邨14座 上車 繁忙時間會直去啟德隧道,如果非繁忙時間會經埋九龍灣工業區及麗晶花園 彌敦道, 美麗華對出有個站,站名為金巴利道 ______________________ 另外,你於觀塘道搭 九巴路線1A號尖沙咀碼頭←→中秀茂坪 非空調巴士全程收費為$4.4;空調巴士全程收費為$6.2 金馬倫道落車,沿彌敦道往車尾方向行番過去便可以 ______________________ 如果你搭港鐵,便要搭觀塘線去旺角,過對面線搭荃灣線去尖沙咀,八達通收費為$6.6 B1出口,沿彌敦道往車尾方向行番過去便可以 ______________________ 講收費,除左1A的非空調巴士最為便宜外,其他都差不多,不過1A冇咩非空調巴士,正常情況下都搭唔到,除非你好好彩 至於方便,我便認為13X較方便,直入牛頭角內區的 _________________________________ p.s. 九龍尖沙咀彌敦道132號美麗華大廈10樓1001室,道亨保險有限公司,電話2961 2266。

其他解答:

尖沙咀 B1 出口出左彌敦道匯豐銀行. 你面向馬路向右手面行 / 過2個街口就係. 好近.... 行2-3分鐘都唔使. 唔識問下人都知啦. 美麗華好出名 ka ma. 下面有個商場的.|||||如果坐巴士.那麼可以選擇1A. 地鐵就比例遠了一點.
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()