close
標題:

去沙田大會堂的問題

發問:

如果在九龍城乘搭九巴85往沙田大會堂,應在那兒下車,下車後應如何行,同時車程大概要多久?

最佳解答:

如要從九龍城侯王道乘九巴85(收費$5.8)前往沙田大會堂,可向左步行到獅子石道,穿過行人隧道前往對面再向右走,在柏德豪廷對出的分站(http://www.kmb.hk/chi/streetview.php?file=PR02-W-1500-0)上車,沙田市中心巴士總站的分站(http://www.kmb.hk/chi/streetview.php?file=SH05-T-0700-0)下車;然後從巴士總站步出沙田正街再向左走,並向右拐進担杆莆街,繞著沙田大會堂向右拐過去便到達大會堂入口。 九巴85(火炭山尾街方向):http://www.kmb.hk/tc/services/search.html#

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

吾知你九龍城邊個位置上車,我計你係九龍城廣場計,25-30分鐘到,係沙田市中心總站落車,向車頭方向行到燈口位置,過對面馬路,再轉左手面鉛路行,你留意有個巴士站,返九龍城就係喺呢到上車,再行到橋底之後轉右手面行,行到一半見到條長樓梯,上去就係。
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()