close
標題:

Galaxy SII 和 SE Xperia arc S?

發問:

Samsung Galaxy S II還是Sony Ericsson Xperia arc S比較好?1)想問兩機SMS的功能,因本人一直用開NOKIA,都是用筆劃, *這兩機的筆劃是否都有所不同?那較接近NOKIA?* 我知道有些SE機筆劃是''一丨丿‵乙, 但NOKIA是一丨丿‵ 乛,打法完全不同 試過用SE完全不懂,但我經常要SMS,這是最重要的問題 那Samsung筆劃又是怎樣的?我沒有用過 ... 顯示更多 Samsung Galaxy S II還是Sony Ericsson Xperia arc S比較好? 1)想問兩機SMS的功能,因本人一直用開NOKIA,都是用筆劃, *這兩機的筆劃是否都有所不同?那較接近NOKIA?* 我知道有些SE機筆劃是''一丨丿‵乙, 但NOKIA是一丨丿‵ 乛,打法完全不同 試過用SE完全不懂,但我經常要SMS,這是最重要的問題 那Samsung筆劃又是怎樣的?我沒有用過 我知道可以手寫,但都比較慢,本人打字都只是一般 2)兩機的價錢如何?當然便宜的比較好,但最重要的還是SMS,應怎選擇? 3)還是大家覺得IPHONE4好?價錢如何?是否必要上台才可買?本人是大眾台的 希望盡力解答,可以得20贈點,幫幫我吧

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

GSII 整體硬件比較強,而 Arc S 就相機功能較好, SMS 方面其實都差不多因為都係行 Android... 1) 我冇用Nokia筆劃輸入法所以唔清楚邊款較似Nokia, 但建議你可以出去o的台用牆上面o的試機試下跟機個筆劃輸入法, 另外你可以叫用 Android機o既朋友幫手(任何牌子都得), 上 Market DL "Google Pinyin IME" , "HKIME" , "CedIME" 呢三款都內置筆劃輸入法o既試試, 如果係有一個似 Nokia 的話咁買邊部都冇所謂... 2) 比較便宜係 Arc S,SMS 兩機差不多,但有一點要留意,如果你真係非常多 SMS的話,就要揀個 ROM size 比較大o既 GSII,因為太多SMS會搞到ROM 冇位,另外建議上 Market DL "Handcent SMS" 代替原裝 SMS apps,好用好多,再另外可以 DL "SMS Backup" 可以將o的 SMS backup 去 Gmail 就可以清左o的舊SMS就唔會越多SMS越慢... 3) iPhone4 係一年前推出o既舊機根本唔值得再買,就出 iPhone5 不過一定超貴超難買,而且如果iPhone 個筆劃輸入法唔o岩你用的話根本裝唔到另一個輸入法去代替... P.S. 見你問得都有板有眼而且都有禮貌,可以吸引到o的人盡力幫下解決,唔似呢度好多人又唔知問咩冇頭冇尾仲要老馮咁冇o的禮貌,20贈點反而係冇咩用...

其他解答:
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()