標題:

Inter(R) Core(TM)2 Quad CPU

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

Inter(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8400 @ 2.66GHz 想開下呢個CPU 以家大約多少錢 ,算唔算廢 同 玩唔玩到以家D 勁game 顯示卡是 GTX550 ti 1G 咁對比個CPU 會唔會廢左少少? 要換CPU 換邊個最好 $3000 左右 更新: 想問下呢個CPU 係 I 幾 (3/5) ?

最佳解答:

呢粒CPU只有二手貨,經已停產。 二手貨大約一千四樓下就有。 我自己用Sapphire Radeon HD 6970 2GB GDDR5,但只係用Core 2 Duo E7400,但玩如戰地3等高階遊戲可把效果調校至最高而不卡(硬盤為SSD)。 三千蚊不如換第二代i5,第二代i5加GIGABYTE底板同4GB/8GB DDR3既RAM三千蚊完全足夠。

其他解答:

唔駛換夠用啦~不過你真係想換就賣比以下公司 環保d 網址在此 windows xp $90 windows 7 $199起 office 2010 三用戶 $499 介紹你以下公司會回收舊電腦零件 最高到達現金$2000 仲會幫你維修電腦,電腦升級等等服務,希望各界人士支持下環保|||||這個 CPU 不算差, 是 4 核心, 玩高楷 GAMES 絕對可以. 現在只可在 2 手市場才找到, 大約 $800 左右, 只不過是預設的核心速度有小小慢(333x8=2.66GHz), 但可以超頻來解決這問題. 試試以下設定吧, 隨時比現時新款 4 核還要快... CPU FSB : 466x8=3.73GHz Core Voltage : 1.328V <= 小小微調至穩定 Ram : DDR2 或 DDR3 ? <= 着量超小小吧 GTX 550 Ti 是中楷顯示卡, 以高楷 3D 遊戲來說, 只是入門級, 如果想升級改善遊戲質素, 應該將 $3000 換顯示卡. MSI- DI-R6970LN HD6970 Lightning PCI-E 2GB GDDR5 $2960
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()