標題:

英國升學 (歡迎提議)

發問:

本人E+係HK讀緊中四,以後想到英國升讀大學,但E+有諸多疑難,希望有心人能幫幫我,我有好多問題想問,希望大家認真回答。1. UCAS 幾時開始報名?點樣報?係邊度報?2. 聽聞英國有好多試wor...咩GCE,AQA,London,OC,OCR等等,可否略略講講呢d試係點樣?同埋我報英國大學(top U 既medicine )應該考咩試?3. 其實我係應該考完 A-level 先報UCAS,定係報左UCAS考?4. 聽聞英國A-level既英文科好難,我可唔可以考其他英文試(IELTS)取代A-level English ?如果得既話,咁對報大學有冇影響?5.... 顯示更多 本人E+係HK讀緊中四,以後想到英國升讀大學,但E+有諸多疑難,希望有心人能幫幫我,我有好多問題想問,希望大家認真回答。 1. UCAS 幾時開始報名?點樣報?係邊度報? 2. 聽聞英國有好多試wor...咩GCE,AQA,London,OC,OCR等等,可否略略講講呢d試係點樣?同埋我報英國大學(top U 既medicine )應該考咩試? 3. 其實我係應該考完 A-level 先報UCAS,定係報左UCAS考? 4. 聽聞英國A-level既英文科好難,我可唔可以考其他英文試(IELTS)取代A-level English ?如果得既話,咁對報大學有冇影響? 5. 通常A-level係幾時考?要考既話點樣報名?考完幾時有result出? 6. 聽講報左UCAS後d大學會係1月至3月會發出有條件取錄通知書,點為之有條件?佢發通知書係咪即係佢知道左我啱啱考完A-level試既result?發完取錄通知書係咪要過去英國到面試? 7. 佢地睇唔睇校內成績ga? 8. 同埋邊度有英國 A-level pastpaer 做(or 買)? 本人或者會追加問題,希望大家唔好介意答完後繼續答我問題 本人真係有心出國讀 十萬分拜托 ^^ 更新: 另有三條補充 9. 邊度有得check英國考試果d syllabus? 10. 如果我由六月中讀AS同A2(assume有時間就讀),會不會太遲?(concerning 讀唔切)? 11. 我想讀medics考A-level要報幾多考試科目?同埋我係咪考GCE就得? 更新 2: 12. bmat 同 ukcat 係點考法? 同埋係咪要考完呢個先報UCAS,定抑或報左UCAS到時有得考?幾時報名?會唔會真係考醫科野? 更新 3: 13. 我報UCAS,我如果只係交AS成績,冇GCSE有無問題?

最佳解答:

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫=] 1. UCAS 幾時開始報名?點樣報?係邊度報? >> 如果係新開學制, dse既話, 就應該要係f.5 果時先報既. 2. 聽聞英國有好多試wor...咩GCE,AQA,London,OC,OCR等等,可否略略講講呢d試係點樣?同埋我報英國大學(top U 既medicine )應該考咩試? >> gce 即係英國a-level, 唔同hk, hk既a level 係考平局出報果d, 但因為英國太大啦, 所以佢就有幾個唔同既exam 出paper, 而呢d exam board 個名, 就叫aqa, ocr (oc = ocr) 同london, 如果你想考一科, e.g bio咁啦, 你可以揀其中一個黎考, 唔駛話個個board 都要考哂既. 你想讀medics, 仲要考ukcat 同bmat 呢2個exam. 3. 其實我係應該考完 A-level 先報UCAS,定係報左UCAS考? >> 你應該考左個as level 先好去報, 你去apply ucas, 你又冇dse 既成績, 你又冇as level 既成績, 咁大學憑咩出offer 俾你呢? 4. 聽聞英國A-level既英文科好難,我可唔可以考其他英文試(IELTS)取代A-level English ?如果得既話,咁對報大學有冇影響? >> 可以, 唔會. 好多學生都係咁做, 不過平均都有7分以上. 5. 通常A-level係幾時考?要考既話點樣報名?考完幾時有result出? >> 一般既英國學生, 係會分2年考alevel, 一年考as, 一年考a2, 2個成績加埋先叫a-level, as 係f.6 考既, a2 係f.7 考既, 如果你冇考as, 係唔可以考a2既. 但亦有人既做法係as+a2 同一年考哂, 咁都可以. a-level 既exam 可以係1同6月考, 但係有一d paper只可以係jan 考, 有一d 就只可以係jun 考, 如果你係一月考既, 咁就3月出result, 6月考既, 就8月出. 6. 聽講報左UCAS後d大學會係1月至3月會發出有條件取錄通知書,點為之有條件?佢發通知書係咪即係佢知道左我啱啱考完A-level試既result?發完取錄通知書係咪要過去英國到面試? >> 有條件即係conditional offer, 因為, 你收offer 果時, 你係未考完exam 既 (因為6月先考), 而大學係base on 你個as 成績, 同埋你個predicted grade 去俾offer 你, 咁佢地就會話"如果你最後個成績係aab, 我先收你", 所以你就要做到最好, achieve 到aab, 因為你AS 係AAA, 唔代表你A2都會係AAA丫. 你要MEET 到佢個offer先會收你. 佢會先interview, 之後出offer既,offer 即係半隻腳入左大學架啦, 係睇你個final 成績得唔得/ 7. 佢地睇唔睇校內成績ga? >> 唔會, 係睇公開exam, 因為學校入面果d exam, 佢都冇standard 去比較, 佢更加唔會知你間學校係band 幾, 英國年年都有好多唔同國家既人去apply, 如果有個人係中國apply 英國既大學,佢講佢係讀咩咩咩中學, 英國果邊都唔會知佢咩grade 既學校啦. 8. 同埋邊度有英國 A-level pastpaer 做(or 買)? >> 上網有得down架. 去個exam board 個網度就有. 最後, ucas 可以apply 5間大學, 唔個course, 如果我想讀econ 既, 我可以放哂5個choice 都係econ, 但係唔同學校既, 又或者係有幾間想同既大學, 但唔同既econ course咁, 你medics 亦可以咁做, 但係medics 只可以fill up 4個位, 第5個一定要係d 同medics 冇關既subject. medics 係英國好難入, 如果你係overseas 就更係, 因為佢地知你唔係係番英國做野, 而就算你話係丫, 佢都prefer 俾個英國讀既, 所以, 有d case 係, d人4個offer 都俾人reject哂, 有一d人就reject左之後gap year一年再apply, 有一d 就係番hk讀算, 所以唔好因為a-level易而覺得一定入到, 咁樣樣就會miss out左好多野架啦. 同時, 亦應該唔好揀太多太TOP 既uni, 如果唔係俾人reject 哂都唔知點算好. 希望幫到你丫, 有d咩可以再email我的=] 2011-05-12 21:47:25 補充: 9. 邊度有得check英國考試果d syllabus? >> 你可以上去exam board 既web site:http://www.ocr.org.uk/qualifications/subjects/index.html 10. 如果我由六月中讀AS同A2(assume有時間就讀),會不會太遲?(concerning 讀唔切)? >> depends 你幾時考如果係考一月既, 都會ok, 但要睇時間幾時deadline for example application 2011-05-12 21:48:04 補充: 11. 我想讀medics考A-level要報幾多考試科目?同埋我係咪考GCE就得? >> 見2), 你仲要考bmat 同埋ukcat, 如果想increase chance 亦可以考埋gcse, 但唔suggest 你同一年考哂gcse, as 同a2, 太多野, 你會handle 唔到. 2011-05-12 21:49:42 補充: 仲有1) 果度, ucas 應該係f.6 既9月先apply. 2011-05-13 20:45:32 補充: 12. >> 你上呢度會有哂呢個exam 既info:http://www.admissionstests.cambridgeassessment.org.uk/adt/bmat 你考完先去apply ucas 13. 我報UCAS,我如果只係交AS成績,冇GCSE有無問題? >> 可以, 冇問題, 但你既admission 只係會consider 你個as, 會少左一樣野俾佢compare, 如果你覺得冇問題, 可以只交as

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()