標題:

Sofina make up base

發問:

想請問 Sofina 有邊隻 base 好用呀?! 我係混合性皮膚 ga.... 其實我都有 d 心水 唔知有冇姊妹用過呢?! 又覺得好唔好呢?! 1) Very Very UV Cut Milk 2) Raycious Ray Moist supply base 最主要就係清爽保濕, 因為我好怕 d 笠同油既 base 最好可以有少少修飾效果, 遮毛孔咁 同埋回答時請埋比我知, 果款 base 有冇防曬, SPF 同 PA 幾多 唔該晒呀!!!!! =]

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

Very Very UV Cut Milk SPF 24 好用些, 十分清爽, 同埋岩混合性同暗瘡皮膚用架, $245 另外Rise UV cut milk都唔錯, $250 ,呢隻岩偏油但乾燥既皮膚 有SPF 24, SPF 50選擇 如果2隻既話, 我recommend你用Rise UV cut milk, 因為呢種針對混合性皮膚

其他解答:
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()