標題:

uv燈放係出水位好定入水位好?

發問:

如題,我怕殺咗d硝化菌 更新: 根據vvinne369hk ( 大學級 1 級 ) ching所講,uv燈5會影響到硝化菌. 但係根據普通ge bio常識,uv即紫外線有殺菌功能,那為何不會影響到硝化菌?麻煩ching能夠詳細解釋,c弟5明= =

最佳解答:

UV燈是放入魚缸內使用的, 可以全部放入水下面, 貼在玻璃邊便可以 頂有出水喉, 水喉出口可以露出水面, 也可以全放入水裡. 它內有紫外線光管, 主要是使青苔蘚不在魚缸生長, 使水不會變綠色. 完成不會影響硝化細菌的. 2009-10-07 13:53:48 補充: I am so Sorry! 我要更正, UV燈的作用是殺菌的, 如果魚缸小, 而UV燈的Watt 數過大, 就會所有好菌,壞菌也會全部殺死 (當然化包括硝化細菌). 如我的缸29吋長 X 17 吋高, 有100 升水, 用 9 V 的 UV 燈足夠, 再小的缸, 如 12 吋那些就不適合用了.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

入水位 is better|||||放係入水位,因為我都放係入水位度,應該唔會殺咗d硝化菌。
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()