close
標題:

急..想做空姐有咩要求?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我今年19歳 DSE 中4英2math1LS3BIO4Chem3 讀asso讀左1個sem就無讀 而家岩岩開始讀緊英文課程打算下年考番ielts 我有163cm,會唔會太矮? 請問我math1會唔會唔合資格? 通常d航空公司招聘會係咩月份? 識急救係咪好d?? 我想做空勤:)

最佳解答:

提供一份國泰航空招考流程表給你参考, 希望對你有幫助~~~ 第一關:筆試 1,所有到塲參加的人都有機會進行筆試 2,筆試包括文法及聽力20條 3,當天即可知道成績 4,及格者開始檢查視力及身高 5,聽力播放2次,英籍人仕口音較難聽懂,需耐心聽完 第二關:視力及身高 1,非儀器測量,怕不客觀 2,以英文字母ABCD...來測試,唸出即可 3,身高僅要求157,5cm 4,2000年後改為手臂可觸及208cm高 第三關:初步英文面試 1,多考官對多考生 ....

其他解答:

航空公司會要求申請人手能伸長到某個高度,國泰成日在招職等報請人,可留意佢地個網, 加油|||||你放棄asso相當不智,嘥錢嘥時間,趁你仲有記性,報出年自修生,盡最後一次機會。
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()