close
標題:

我大脾內側成日都好痕!(*10分)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我從上年開始,大比內側就開始好痕,係咁rrr,r到損哂,又甩皮,生番出黎陣皮黑蚊蚊,好似好多老黎咁,點擦都冇用!到依家都好痕,我開頭以為唔乾淨,因為沖完涼都ok少少,但今晚沖完涼都仲好痕,想問下大家我可以點做!點d又係咩黎? p.s.我係男仔,有時個袋袋位都會痕, 我又肥肥地 未發生過任何性行為

最佳解答:

首先你不要胡思亂想,你的情況與性病無關.我估有兩種可能:一是濕疹,一是體癬.你注意觀查一下,痕癢處是否有邊界分明的斑塊,邊界處顏色深,中間色淺,抓痕時有白色屑出現.如有 上述情況,應是體癬,否則應為濕疹.此二種不同的病用藥完全不同.醫體癬擦用抗真菌藥,嚴重者還要服用藥物,醫濕疹常擦一些皮質激素.用錯藥有不但醫不好病反而有不良後果,你最好請醫生診斷後用藥.目前也有混合型的成藥藥膏如Passino.不過還是請醫生診斷為好.不要怕醜,醫生用紫外燈照一下就可確診.

其他解答:

咁你唔快d去睇醫生|||||這些不容易透風的部位, 是比較助細菌生長的! 看看自己是否一直, 都是容易皮膚敏感? 再加上香港是.. 重濕度的地方. 所以情況更為嚴重! 平日, 減少穿緊身的衣物. 尢其是牛仔褲之類!|||||你應該係......大脾個度... 俾左右2個肉夾住..... 會出好多汗...之後就會痕架啦"....... 你唔好著太厚既褲".... 或者減肥囉"....... 2007-06-25 13:07:30 補充: 我見到好多人...都話有菌我話應該冇啦"....個d只係d汗作怪"你也說自己肥肥地"...所以你大脾內側..不容易接觸空氣".......你可以著d[肥仔褲]或者可以坐既時候......打開小小2隻腳"......不要太大.....不要像一字碼這樣".....|||||可能生3角(失)呀你老友! 盡快求醫吧!
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()