標題:

Manhattan Portage(1607)&(1615)

發問:

Manhattan Portage(1607)&(1615)大約幾錢? 反學會唔會太大?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

做School bag 會吾會太厚?成8吋,反而長同闊都ok,但咁厚你咩住會吾會好"突"出呀?除非你有locker咁書包d書吾會太多同d書比較厚都ok...如果吾係我諗d書會瞓晒响度OoO 2009-05-12 02:43:21 補充: 我見有$450價錢ok 個樣就(1607)好睇d,如果你話返學就(1615)個size會好d

其他解答:

您好,我推荐您一个非常不错的服饰网站,上面介绍了很多香港地区的男装,女装,童装,服饰等的信息。 http://www.hkclothing.info/ 祝您好运!
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()