標題:

數碼相機邊種好???

發問:

我想買輕便數碼相機,nikon好D定系kanon好D? 我中想問nikon640,630同埋kanonDigital IXUS 200 IS,邊個好D?因為我5識相機D野,所以希望大家幫幫手,比D意見我! 唔該曬,辛苦曬!

最佳解答:

睇你要黎GE功能係咩啦... 依家出左部samsung st550 我覺得幾ok...$27xx左右 之前係街ge promotion試過部機 真係好易上手...操作又易 岩完全唔太識用相機ge人 而且畫質真係幾靚 同埋佢設計比自拍用 好方便可以考慮下 !!

其他解答:

可以買部 panasonic ZS3 12 倍變焦,高清影片, 16:9 ,3:2,3/4 一千萬像素,防手震,3" 高清LCD 熒光幕, Leica DC VARIO-ELMARIT 鏡頭。 家庭或個人用都適合,還有鏡頭比其他牌子大。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()