close
標題:

有關競價時段買賣

發問:

1) 假設我在3月9日競價時段設定買入滙豐限價為$35, 為何在 16:08分之後,沽出或買入成交價都是和最後的成交價格33元一樣。這樣設定限價有什麼意義? 2) 如我想於早上競價時段買賣, 應何時設定才能成功買入或沽出?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

臨收市掛牌於 35 元買匯豐, 4 點鐘都未到價; 就因4 點鐘還未到價, 結果被電腦自動 cut 咗, 但股票行 or 銀行, 再沒有重新以「人手」落盤, 大戶玩嘢, 就因佢哋有「專人」?實「聯交所」個電腦, 而一般人就無形中﹝不能一齊玩 ﹞ 我哋散戶落盤, 縱使係網上落盤, 都係去股票行 or 銀行果個電腦, 再由佢哋再去 「聯交所」個電腦,, ( 唔可以直入聯交所 ) 因此, 俾咗 D 空間大戶係「勁假時段」玩晒 ! ! 限價盤, 祗是可以在股票行or 銀行內的電腦接受, 限價盤的落盤是一個價位, 例如:限價盤 $20沽, 代表 $20 or 以上沽出一隻股票了 「競價」時段 簡單說, 可落盤買賣, 但聯交所的電腦化系統一旦接受, 就不可取消.直至夠鐘收市o ( 除非你落盤差價大于正常, 使電腦不接受, 所以想落到盤就要追價即「競價」) 競價期間( 中午十二點半後及四點後的十分鐘之內 )有競價交易 散戶也可以打電話買賣,但不可取消o 如果無人接, 賣盤會否自動cancel呢? 是,在4:10pm會自動cancel ! 恆指就以收市價以四点十分之內的平均交易價為準; 恆生指數期貨 以四点半的價為準 . 在 「競價」時段之前輸入而未成交的買賣盤, 會自動帶進該交易時段內進行買賣的 o 「競價」時段的交易是買賣兩方同時落盤, 然後由電腦自動做「對盤」就成交, 冇誰主動買, 亦,冇誰主動賣, 所以電腦就冇指明是「買盤」或「賣盤」了 「競價」時段的交易 大戶容易做市, 因為若佢想做高, 只要無沽盤, 佢就可任掛任做 相反, 若佢想做低,只要無買盤, 亦是可任掛任做, 目的, 大戶預先大筆錢買了期貨, 在買高了股票時, 蝕股票少少價位 (將來迫住平少少賣出去) 但期貨果邊賺大筆,嗎, 還有可能場外大筆做期權等等o o 「競價」時段的原意是想免大戶於臨收市前,以一個價,以一瞬間做市o 倡導以收市後十分鐘內的平均數才計, 會公平 DO甘話, , 但「你有張良計, 我有過牆梯」大戶就做足晒果十分鐘舞高弄低啦 ! 2) 如我想於早上競價時段買賣, 應何時設定才能成功買入或沽出? 前 5分鐘落盤o

其他解答:

sorr,i donn't
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()