close
標題:

40' HQ = how many CBM, or how many CU. ft.

發問:

40' HQ = ? CBM 40' HQ = Cu. ft

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

40HQ 〔做倉的人多數叫它做「高櫃」或「9半」(91/2ft)〕 最大容量=76CBM/2650CUFT 裝一般散貨的話就攞鬆少少,做60幾CBM就算,因為總會有D位是用唔到的. 想不想看其他貨櫃的尺碼?請到:http://www.oocl.com/eng/ourservices/containers/containerspecifications/highcube.htm

其他解答:

40' HQ = 約可裝入65-68cbm的貨品,但未必一定的。要事乎放入的貨品體積,因有些貨品裝櫃的損耗較大,所以可能裝唔到咁多cbm! 如果你想化做CU.FT就剩返35.32,即係65cbm x 35.32=2295 cu.ft|||||40' HQ = 65 CBM 40' HQ = 2,295 cuft.
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()