標題:

我可以點轉髮型呀*vv*

發問:

我想轉個髮型, 但係又想keep番個長度, 可以有咩變化? 我D頭髮都幾長下, 都長過30cm度, 而且天生好直+幼, D頭髮可以話係天生麗質, 好令 (=.=我唔係玩野, 講真架, 唔好打我>o<) 之前剪薄左,E+都稅稅地, 斜陰 如果我想電巒係咪晒左D呀?? 轉髮型又可以點轉呢?? (一定唔可以剪短+唔留陰)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我d頭髮同妳一樣都係好幻好直..佑係剪稅陰. 但係長度冇度過. 同埋我個頭比較細個(吾知點解.) 其實電巒真係幾晒, 不過妳真係想轉look既話, 咁妳可以電巒.但係妳要有心理準備, 因為可能到妳電番直果陣可能d頭髮比較傷. 會冇之前自己有既髮質. 再吾係妳可以剪番短少少, 跟住去駁d微巒既頭髮. 咁樣仲好, 佑型. 到妳吾中意d駁髮果陣, 可以炆曬佢. 咁佑可以繼續有自己咁令既駁質.

其他解答:
arrow
arrow
    文章標籤
    我想
    全站熱搜

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()