close
標題:

生完bb之後 人奶會維持幾耐 係咪永遠都有

發問:

生完bb之後 人奶會維持幾耐 係咪永遠都有

最佳解答:

只要一直keep住俾BB食人奶就一直都會有人奶。 因為製造人奶係靠BB食奶的sucking action去刺激。 BB吸食人奶時會刺激到丘腦下部(hypothalamus),令anterior pituitary製造prolactin,同posterior pituitary製造oxytocin。 prolactin會刺激乳線去製造人奶,oxytocin令人奶從乳頭噴出。 所以製造人奶完全係靠BB吸啜去刺激,如果期間停止左餵人奶,咁就要等到生完下一胎先再會有人奶。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

不是,如果你不再紿BB飲奶的話,到了第2胎才會再有。更年期之後就No anymore|||||比我吸乾之後咪會冇囉!! 如果唔係永世都有! 2007-12-31 17:57:09 補充: 如果更年期之後d人冇奶,咁佢地個胸部咪扁左囉?但係我見到好多家庭主婦都好巨大。
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()