close
標題:

CD盤吾見左 比我吾小心亂刪野 刪走左

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

好耐之前刪野 亂甘刪 攪到冇左個CD盤 入左碟落去 但係我的電腦到見吾到個CD盤 我想洗機 有冇人可以幫下我 20分!

最佳解答:

可能有兩個可能 1. 你在"我的電腦"個icon度,right kick"管理",到"裝置管理員",睇下見唔見到你隻CD ROM,禁入去睇下係咪"disable"左,如果係你就啟用返佢。 2. 你在"我的電腦"個icon度,right kick"管理",入去"磁碟管理",你在下面應該會見到CD盤,你在隻CD盤 right kick之後"增加磁碟代號"(註﹕我忘記了這個名稱),asign返個英文代號就ok的了(通常會是用D-Z)。

其他解答:
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()