close
標題:

單鏡表碼相機影書影模型

發問:

我有部相機Nikon D700,一支28-70mm F2.8既鏡,想用相機代替Scaner影書同紙等等既野,想問打光方面要點放燈,點樣防反光(因為有時D書唔平,我想用一大塊玻璃壓住D書),點set WB好,通常用幾多光圈快門? 另一問係我會影D大模型盒,玩具模型等,點打燈好? 最好有少少圖教教我買咩器材同點擺位。

最佳解答:

以小弟經驗, 影書唔打燈係最好, 你SET一支燈就有一個影, 兩支就兩個....... 通常小弟會用現場光, 例如窗外光線但唔好直接照射, 如果唔係一樣反光! 加CPL可以有D幫助, 不過講左咁多, 其實最終我屋企同你屋企可以完全唔同, 所以我所講既唔一定岩你用! 數碼相機有個好處就係WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET, 唔使好似以前用菲林咁影完都唔知得唔得, 所以你可以用唔同SETTING, 影到OK為止, 唔好孤寒D SHUTTER COUNT, 無謂人先至會計較!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()