close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

女生推鉛球的問題"" plz help me!!

發問:

我想問有冇咩方法可以推鉛球推得遠D? 係咪唔夠力既話就好難推52度推得遠?? 但如果要練力度既話係咪要KEEP住做掌上壓?? BUT女仔做掌上壓既話咪會變哂肌肉LOR"""?? 有冇咩方法可以練臀力之餘又唔會變到大大隻咁樣??'''

最佳解答:

1. 有咩方法可以推鉛球推得遠D? 玩鉛球好講求速度 玩鉛球練速度方法係要沖30米,搵一個人幫你計時,起碼要跑4-5組,一組休息1 分鐘. 每一次唔可以比之前慢,要用全力去跑. 玩推鉛球要有好成績要付出好多時間同努力,千其唔好怕辛苦. 每一日都要做掌上壓,如果唔係太做到,女仔係可以用漆上壓. 掌上壓的話就10下一組,漆上壓就要15下一組,做5-6組一日. 除左呢d速度練習同力量練習,也要練體能.每日或隔日要練跑,可以慢跑10分鐘,可以增強體能. 仲有你每次比賽周圍應該會有建築物,你要搵一個50度左右定點做出手目標. 緊記下身要轉得快同一定要推寬(屁股). 上下身的力量配合.滑步要有節奏慢、快、更快 慢是指滑的速度慢,推寬速度,左腳頂起及出手就是要更快。 2.係咪唔夠力既話就好難推52度推得遠? 唔係,因為出手角度同力量唔係有太大關係,要出手角度好係睇你出手時左腳頂得好唔好,如果左腳頂得好出手角度就自然會好. 3.如果要練力度既話係咪要KEEP住做掌上壓? 係,除左做掌上壓仲要舉重.上身力量重要,下身力量同樣重要,如果只有上身力量你只會出手快,但下身會跟唔到,你的距離都唔會有好大進步,所以除左練上身力量速度,下身力量速度亦要提升.練下身可以跳沙池,立定跳遠. 4.女仔做掌上壓既話咪會變哂肌肉LOR"""?? 係會比較多肌肉,但女仔她難會練到好多肌肉好大隻,如果練到就真係好勁. 每個運動員都希望有強大的肌肉. 5.有冇咩方法可以練臀力之餘又唔會變到大大隻咁樣? 冇.因為你肌肉強化左力量先會大.但好小女仔可以練到成身肌肉,大大隻咁,所以你都唔使太擔心.練臀力推鉛球做掌上壓,唔好舉亞拎,因為掌上壓係練推的力量,而舉亞拎是練拉力,所以唔好做錯. 希望呢d回覆可以幫到你.

其他解答:

當然,要推得遠,手臂必定要有力,腰部也要有力。故此我提供你一個練力的方法,而不會使你全身變了肌肉。當然,練力時多少也會增加你手部的肌肉。 我建議你用小型啞鈴(大約六磅)練臂力。雙手手掌向自己,握著兩個啞鈴,放下至大腿兩旁,然後向著自己肩部提升,這主要是練習你前臂及後臂的力量。每天做兩次(兩次可以分開做),每次做二十至三十下,視乎你的體力而定,速度自己控制。 另外,練雙手舉起啞鈴。雙手握著啞鈴,先放在雙肩旁,然後向上舉,手要直,這個動作較吃力,故此提議你每天做兩次,每次做十五至二十下。 視乎你的進展,你可以慢慢增加啞鈴的磅數及舉啞鈴的次數。這兩種練習方法可以增強你的臂力。還有要練習腕力,雙手握著啞鈴,然後只用手腕把啞鈴向上提升,次數約為十五至二十下,每天做兩次。 若果你努力練習,你會很快就發覺你的臂力及腕力都大大提升。至於練腰力,是較困難的,但我提供你一個簡易的方法,就是做sit-up,視乎你的體力,每天做兩次,每次做大約做二十至三十下。若你腰部的力不夠,可以把每次的練習次數減低到十五至二十下。 這樣的練習令你在推鉛球的過程中,腰部夠力旋轉,當你推球時,手部也會有力,同時腕部也夠力,那就可以把鉛球推到較遠的地方。當然,也要你的技術及姿勢配合。在練習推鉛球時,觀察自己轉身動作及推球離手的時間配合,而改良到你認為最合適及推得最遠位置的時間配合,盡量在每次推鉛球時,都保持這種組合的狀態。
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()