close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

點解有d人會怕黑??

發問:

點解有d人會怕黑??

最佳解答:

原因 有好多個, 每個人 怕 黑既 原因 亦唔一樣~ 1. 黑, 令我地 難以 用 平時 用開既 眼 接收 外界 資訊, 就算 無啦啦 被攻擊 都未必知,可能 保護唔到自己, 因此 做成 懼怕。(Innate) 2. 亦有d 人, 因為之前一d 不安/ 驚既 經歷 同 「黑」有關, 所以 一有 黑呢個「刺激」, 就會有 不安/ 驚 既反應。(Classical conditioning) 3. 因為 外界 對鬼怪既 宣染, 令 有d 人 對黑有 不正確 既思想, 使佢地 會驚黑。(Cognitive) 其實仲 有 4, 5個解釋, 不過 呢3個係主流啦。

其他解答:

恐懼...唔知四方八面有d乜,加上自己d幻想,重驚.....掌握唔到四處嘅野,自信自然低,咁當然會怕哪...|||||我個人認為,人怕黑其中一個解釋係對未知的害怕, 係平時有光的情況下我地可以用眼去觀察,觀察到有危險可以作出即時反應。 一去到黑暗的環境,我地唔可以再用眼去觀察,令到我地唔知附近有d咩係度,可以隨時有危險,所以會感到害怕。 其二,好多鬼怪傳說都係指係晚上的鬼怪就會出現,晚上沒有光,令到人覺得黑的時候鬼怪就會出現加害佢地。 2007-08-17 07:37:28 補充: 仲有,係黑暗的環境下,少用眼去觀察,令人集中用耳去聽。而好多時聽到一d平時聽不到,少聽的聲音時,會感到害怕
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()