標題:

Blemish Balm (BB) cream

發問:

本人22歲, 混合性皮膚, 皮膚偏黃暗啞, 有好大的黑眼圈 有邊隻bb cream岩我呀, 而你地又覺得好用??係邊有得買??sasa??angle??幾錢?? 聽人講用左bb cream就算唔化妝都會好似化左妝咁, 係咪真架??? 會唔好好似d make-up base咁, 唔同顏色有唔同功能架?? 需唔需要用落妝液洗左lee d bb cream??? 茶完bb cream, 通常可以keep幾多個鐘架?? 同埋茶bb cream有咩要注意??洗唔洗茶bb cream之前, 要茶定其他cream之類呢?? 唔該晒各位幫忙... 更新: HI~綠幽靈 我仲有d問題呀, 咁樣bb cream係咪可以當做make up base?? 之後再茶遮瑕膏, 咁樣咪同化妝一樣?! 我不嬲都有茶防曬, 但係茶bb cream係咪都唔洗茶防曬??定係先茶防曬, 再茶bb cream 我唔想塊臉要茶咁多樣野, 怕傷皮膚.. 真係麻煩你..^^

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

本人22歲, 混合性皮膚, 皮膚偏黃暗啞, 有好大的黑眼圈 有邊隻bb cream岩我呀, 而你地又覺得好用??係邊有得買??sasa??angle??幾錢?? 我試過o架bb cream有Missha, skinfood, dr jart同 hanskin. 我覺得對於黑眼圈就一定遮唔到, 一樣要查遮暇膏. 除o左Missha之外其他都要找seller先買到, 不如先試吓missha(平平地$100幾 , 專門店有). 如果你皮膚只係偏黃同暗啞, missha都應該ok, 但遮暇就一般. 如果要遮斑其餘個3隻都幾好, skinfood好似都係$100幾, 不過dr jart 同 hanskin就比較貴, $200幾. 聽人講用左bb cream就算唔化妝都會好似化左妝咁, 係咪真架??? 無咁誇, 只不過o的膚色會好o的, o的缺憾無咁覺. 會唔好好似d make-up base咁, 唔同顏色有唔同功能架?? 佢唔同make-up base有咁多色, 只有人肉色. missha, hanskin 同 dr. jart 得一隻色, skinfood 好以有兩隻, 但兩隻都係肉色, 只不過深淺唔同. 需唔需要用落妝液洗左lee d bb cream??? 要 茶完bb cream, 通常可以keep幾多個鐘架?? 我可以keep到6-7小時 同埋茶bb cream有咩要注意??洗唔洗茶bb cream之前, 要茶定其他cream之類呢?? 你平時荼開o的乜都可以繼續荼, 只不過於最後才荼bb cream. 要注意o架係初初一荼完, 塊面可能會白o左o的, 但等一吓就會變返正常, 所以千其唔好一荼元就出街.

其他解答:

不如你試下做機呀... 你打比我呀.. 我有試做劵呀... 92011811 NIKI
arrow
arrow
    全站熱搜

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()