close
標題:

我的電腦雙擊 C:\ 後不能到 C:\ 內

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

為甚麼我在我的電腦雙擊 C:\\ 後不能到 C:\\ ,但却出現了一個表 ? 想問問如何可以修復回正常狀態 ? http://i127.photobucket.com/albums/p156/ghostkit/AfterdoubleclickC.jpg

最佳解答:

你的情況係中左一仲叫autorun的毒 只要del左入面一個叫autorun.inf就可以 有一個bat file可以幫到你 CLS CD C:\ DEL AUTORUN.INF /F/S/Q DEL D:\AUTORUN.INF /F/S/Q CLS EXIT 把以上的英文貼在notepad到 然後 save 為"deleteautorun.bat" 咁你就可以見到一個起dos模式到用的程式 咁你個c就可以正常地開出黎架l 唔洗右鍵只要雙擊就可以

其他解答:

咁你要格式化左C及才可以才開啟(因為之前本人也曾中木馬,開C,D,E,G?硬碟全部獨立,唔可以連按二下開啟,格式化之後就無問題。)因為受到 防木馬軟件攻擊路徑蕪左。所以為一辨法格式化佢之後蕪事。信我、因為我試得多|||||先restart部電腦 重有此問題右click C\ 看內容 如果佢顯示果D唔係平時看到的(如硬碟容量) 而係不明檔的話 重裝windows吧|||||right click人去內容睇下同普通電腦有咩唔同|||||reinstall window~~ copy一次, 不用洗機|||||右click按"檔案總管",再唔得就問電腦店D老闆啦!
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()