close
標題:

[急]帶開colour con既人幫幫我*0*

發問:

我岩岩買左gg既#13我第1次買con..咩都唔識..所以有好多問題想問大家1.d人話con反轉左黎帶會痛..咁con點分前同後?2.人地話colour con唔可以用雙氧水咁應該用咩?有冇d例子邊隻好用?3.我見人地用博士倫果隻系咪就唔駛再買洗果d?帶完放入個盒浸到就ok?唔駛捽果d?4.咩係鹽水?係唔係即系洗con水?有冇好介紹?5.AMO Complete Moisture... 顯示更多 我岩岩買左gg既#13 我第1次買con..咩都唔識..所以有好多問題想問大家 1.d人話con反轉左黎帶會痛.. 咁con點分前同後? 2.人地話colour con唔可以用雙氧水 咁應該用咩?有冇d例子邊隻好用? 3.我見人地用博士倫果隻 系咪就唔駛再買洗果d? 帶完放入個盒浸到就ok?唔駛捽果d? 4.咩係鹽水?係唔係即系洗con水? 有冇好介紹? 5.AMO Complete Moisture PLUS浸4個中就得 咁駛吾駛再買d野平日浸住隻con? 6.如果洗con盒果陣隻con放系邊? 7.蛋白o既藥片即系放佢落d浸con既水入面就得? 8.浸con水駛唔駛日日換? 9.我買既con系年拋,咁點知佢就黎唔可以用? 好想問題..希望大家可以耐心回答..多謝晒麻煩晒:] 更新: 咁我想問opti-free,係唔係可以當洗con水+浸con水咁用?駛唔駛摔架? 可唔可以話比我知個使用方法?thzzzz! 帶之前系唔系搵鹽水滴一滴就就ok?又駛唔駛摔? 第一次帶駛唔駛架? 更新 2: 打錯字..無捽唔係摔

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1.我都唔係好清楚播呢一方面...凈係知戴上眼唔舒服,我試過兩面戴都冇事 冇不適既感覺播.....不過我個時個視光師話正就係平d囉...反而個con會高d... 好似隻碗咁架 2.我就用opti-free囉,,,呢隻唔錯架...又唔貴播....so都用緊... 3.其實都要摔架,你唔係用雙氧水既話...你隻隻牌子都要摔.... 因為有d野藥水係細唔到架... 4.鹽水係你用雙氧水個陣用黎沖con既,因為你唔用鹽水沖既話隻眼一定痛架 因為佢好「la」眼架...so一定要沖囉...中和番,,,,記住,鹽水係唔可以當洗con 水架,冇消毒功能架.....我個次用個好似叫len唔知咩架....唔記得!!!! 5.呢隻唔係太清楚,唔好意思!!!!不過我可以答到你就係用多功能就唔使囉... 雙氧佢都有教你架喇.... 6.你最好戴緊個陣洗囉...因為咁可以免左個con擺邊既麻煩.... 7.係架....好方便架...但係你唔好浸多過六個鐘,唔係既話唔知會點...... 8.你唔戴既話就唔使,如果超過半個月就最好洗一洗先戴囉 9.um...好難答你架播,當你覺得開始唔舒服既話就要換架喇 即係唔係好清喇睇野...有少少蒙,就要架喇,大概一年倒啦!!!

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()