close
標題:

我細佬攪我JJ

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我15 ;我細佬11 ,我同我細佬呢兩個禮拜六日,都去游水, 換衫時同佢係咁望住我JJ,沖身時每次都要入嚟我果格沖身, 呢兩日佢仲摸我JJ,噚日仲話我JJ咁長咁多毛,我好尴尬, 攪到扯咗。佢跟住話真係好大條。點知呢兩日重好多時摸我JJ, 重話要我比JJ佢睇。我好唔好比JJ佢睇?我點先可以令佢唔再攪同摸我JJ?

最佳解答:

如果你覺得尷尬就話唔好。我都知你好難同家長講,如要講同爸爸講啦。 你細佬有無俾你睇?如果有,佢覺得無數,但摸,如果你覺得唔舒服就要拒絕。 當我的孩子小的時候,我偶然會同他們一起沖涼,我告訴他們,如果有一天不願意我和他們一起沖的話,就跟我說。一起裸著在浴缸浸水沖涼,談了很多話,或許是單親的緣故,他們在父子沖涼時特點多話說。 他們還小時會趁那時間摸我的jj,我也大方的給他們看,也順道告訴他們應有的禮貌。但他們也有頑皮的時候,他們試過在我準備沖涼時,三人合力把我拉出來,脫了我的內褲,大肆搞我的jj,直到勃起,還…。他說沒見過我勃起,懷疑我的能力。雖然那刻,我又尷尬又憤怒,但現在回想起來,也是一個男人和三個男孩相處的愉快片段。

其他解答:

gay|||||你細佬都係好奇,不過你可以選擇拒絕佢摸你下體,同話比佢知吾可以咁,有需要就話比爸爸知...:)|||||其實你細佬呢D 行為係出於好奇... 佢之所以係咁望住你JJ, 摸你JJ 同埋有咁既反應... 係因為佢未發育既身體同你既身體有唔同...所以做出咁既行為 我個人認為你身為哥哥...理應係同細佬最親既同性 可以搵一次同佢認真咁解釋點解你同佢既身體有唔同... 當然...如果你覺得尴尬既你可以同佢講你唔想俾佢睇 解釋返係因為私人問題...或者你可以叫如果係呢方面有問題可以問爸爸 希望幫到你啦..再有問題都可以聯絡我 =] flvckc @ hotmail . com|||||首先, 你對住你細佬有反應, 而你細佬又對你好奇, 你好應該以哥哥的身分好好教導佢 ..|||||find me in msn jerrylam 04@hot mail.c om
arrow
arrow
    全站熱搜

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()