close
標題:

我好擔心BB呀?

發問:

我懷孕第35週啦!現在心情很緊張, BB會喊ma?健康ma?眼睛精靈ma?好驚呀@:@

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

ee...預產期係幾時呀?? 唔駛驚張wor...放鬆d...第一次做媽mi 呢~... 我記得醫生話過.. BB出世未必個個都會喊..~ 以前睇戲d 人咪會打BB pat pat ge...係想知佢有冇氣~ (即係係咪生存..),因為以前科技落後ar ma... 其實BB 一出世,周圍ge 氣壓同係你個肚入面o個陣唔同... 所以d 氣沖開左佢ge 聲帶,所以先會喊~...其實佢只係唔覺意咁好大聲叫左聲:「媽媽~.....我黎啦....~」,只係我地聽唔明姐..哈~ 佢出世一定會健健康康,眼仔呢...就會睇下..似你老公定係自己啦..haha~.. 放鬆d...放鬆d...生仔牛仔la~...

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()