close
標題:

幫幫手!唔該!關於韓國旅行的!!!

發問:

請問韓國咩地方有得買T-ARA的東西?! 例如海報,寫真,精品等等!!!!!!(最好有當地店鋪的地址)

最佳解答:

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

明洞站 (424) exit 6 出閘已經有商店, 不用離開地鐵站, 地下街有不同店, 舊d, 似一般舊色商場. 有好多韓星poster, 相, 匙扣, 林林總總, 分開不同韓星........ 商店門口貼好多poster, 可問韓國young d 嘅人, 好多時問路, 今時今日的韓國人, 已經懂普通話& 英文, 連小販阿嬸都同我講普通話, 韓國人都好熱心話你知or 同埋你去目的地. 10:30 am 後開, 我11:00am 去到, 都好多韓國學生買. 另外在"蠶室站" 即去樂天世界樂園站, 你去樂天世界樂園嘅lotte mart (超級市場) 同一層有韓國紅星館,"星夢高x" 大結局都係果度拍.

其他解答:

真的! 現在那們競爭的社會 有的當舖都掛羊頭賣狗肉 還沒借都講得很好聽 借了之後 難商量 難溝通 被綁住的感覺 其實我也遇到很多那種當舖 自從我找到了 中壢仁寶當舖 之後 那種感覺完全不見 覺得 仁寶當舖 跟那些當舖 完全不同 完全不必看人臉色 就跟去銀行的感覺一樣 服務態度好 以客至上 詳細解說 不會有被騙的感覺 店長 人非常親切 好商量 真心推薦 中壢仁寶當舖 本人親身經歷 也可以上網搜尋看看 風評超好 超多人推薦 中壢YKK對面 非常好找 03-452007713413D6BADCE0D57
arrow
arrow

    elahism 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()